Книга - це джерело освіти, знання і якщо збагачення, то збагачення культурного і душевного. (Рильський М.)

вівторок, квітня 12, 2022

 


                                                                                                

   7 квітня міжнародне співтовариство відзначає Всесвітній день здоров'я. Це свято було засновано на честь створення Всесвітньої організації охорони здоров'я.

   Вперше святкування Всесвітнього дня здоров'я відбулося в 1950 році. Уже тоді глобальною ідеєю заходу була пропаганда здорового способу життя і боротьба з поширенням різних захворювань.

   Щороку для Всесвітнього дня здоров'я вибирається тема, що відображає якусь пріоритетну область суспільної охорони здоров'я.В бібліотеці був проведений шок-урок «Відверто про небезпечне». Головна мета заходу - виховання у молоді турботливого ставлення до особистого здоров’я.

Урок складався з декількох частин:

1ч. – калейдоскоп корисних порад «Культура здоров’я»

2ч. – вікторина-гра «Я – моє здоров’я – моє життя»

3ч. – відео-екскурсія «В країні здоров’я»

   Під час заходу присутні з задоволенням переглянули книги про здоровий спосіб життя, які є на постійно діючій виставці «Безпечне життя-право кожного громадянина».