Книга - це джерело освіти, знання і якщо збагачення, то збагачення культурного і душевного. (Рильський М.)

пʼятницю, квітня 05, 2019




БЕРЕЖИ СЕБЕ ДЛЯ ЖИТТЯ

Всесвітній день здоров’я- відзначається 7 квітня починаючи з 1948 року. Саме тоді була створена  Всесвітня організація охорони здоров’я (World Health Organization), членами якої поступово ставали різні країни світу.
Починаючи з 1950 року щорічне проведенняВсесвітнього дня здоров’я стало доброю традицією. Його мета – допомогти людям зрозуміти цінність свого здоров’я.
З метою з'ясувати сутність понять «здоров'я» та «здоровий спосіб життя», поглибити знання, уміння і навички здорового способу життя підлітків з метою попередження небезпечної поведінки,  виховувати толерантне ставлення один до одного, для учнів 10 класу пройшла інформаційна година – роздум «Бережи себе для життя», присвячена Всесвітньому Дню здоров’я.
Учні обговорили важливі аспекти збереження здоров’я: дотримання режиму дня, повноцінне харчування, дотримання правил техніки безпеки під час перебування на річці, озері; під час переходу вулиці; під час поїздки в громадському транспорті тощо; екологічні проблеми довкілля та їх вплив на здоров’я людей.